AudioVision on AudioVision tmi:n (Y-tunnus:2115947-5) ylläpitämä verkkosivusto.
Näitä sopimusehtoja sovelletaan AudioVisionin ja sen kuluttaja-asiakkaiden (jäljempänä ”Asiakas”) välisessä kauppasuhteessa, johon soveltuu myös Suomen ja EU:n lainsäädäntöä kuluttajakaupan, markkinoinnin ja mainonnan osalta.
Asiakkuus ja tietosuoja
Asiakkaiden tiedot on tallennettu AudioVisionin asiakasrekisteriin, jossa olevia tietoja käytetään asiakassuhteen ylläpitämiseen. AudioVisionilla on lisäksi oikeus käsitellä ja luovuttaa rekisterissä olevia tietoja perusteltuja käyttötarkoituksia varten soveltuvan lainsäädännön mukaisesti.
Tietosuoja-asetuksen mukainen tietosuojaseloste on nähtävissä täällä. Asiakas voi tarkistaa itseään koskevat tiedot asiakastilinsä kautta ja halutessaan kieltää tietojensa käytön sekä käsittelyn markkinointitarkoituksiin.
Tuotevalikoima
Saatavuustiedot perustuvat maahantuojien ja valmistajien ilmoittamiin toimitusaikoihin. AudioVision tai sen käyttämät toimittajat eivät ole vastuussa vaikutuspiirinsä ulkopuolelta tulevien ennalta arvaamattomien muutosten aiheuttamista viivästyksistä eikä AudioVision takaa sellaisten tilattujen tuotteiden toimitusta, jotka eivät ole heti lähetettävissä.
AudioVision ei vastaa vahingosta, joka aiheutuu ylivoimaisesta esteestä. Ylivoimaisena esteenä pidetään sellaista ennalta arvaamatonta seikkaa tai olosuhteiden muutosta, joka on AudioVisionin vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella. AudioVision ilmoittaa asiakkaalle ylivoimaisesta esteestä viivytyksettä.
Toimittaminen
Tuotteet voidaan tilata joko kuljetuspalvelun toimittamana tai noutaa AudioVision toimipisteestä.
Lähtökohtaisesti yksittäisen tilauksen tuotteet toimitetaan yhdellä kerralla. Tarvittaessa useita tuotteita sisältävät tilaukset lähetetään useammassa paketissa, jolloin on mahdollista, että kaikki tuotteet eivät saavu perille yhtä aikaa.
Mikäli kaikki tilauksen tuotteista eivät ole heti toimitettavissa, asiakas voi pyytää jakamaan tilauksen, jolloin puuttuvat tuotteet siirtyvät uuteen tilaukseen. Tilauksen jakamisen seurauksena syntyvän uuden tilauksen toimitus on lisämaksullinen. AudioVision varaa kuitenkin oikeuden jakaa tilauksia yksipuolisesti, jolloin uuden tilauksen lähetys on maksuton.
Hinnoittelu ja maksutavat
Hinnat sisältävät arvonlisäveron, mutta eivät toimituskuluja, ellei toisin ole mainittu. AudioVision pidättää oikeuden perua tilauksen, jos tuote on myyty virheellisellä hinnalla hinnoitteluvirheen, järjestelmähäiriön tai muun vastaavan virhetilanteen vuoksi.
Hinnat tarkistetaan käsittelyhetkellä. Hinnan laskiessa hinnat korjataan asiakkaan avoimeen tilaukseen. Hinnan noustessa ennen tilauksen käsittelyä, myydään tuote tilauksentekohetken hinnalla.
Ajankohtaiset tiedot tarjolla olevista maksutavoista löytyvät AudioVision sivuilta. Luotollisiin maksutapoihin saattaa liittyä myös muita sopimusehtoja, esimerkiksi liittyen luottokelpoisuuden tarkistamiseen. Luoton tarkemmat kuvaukset ja luoton myöntäjän tiedot on eritelty ostoskorissa lain vaatimalla tavalla.
Maksaminen
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.
Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 0207 181830
Pankkimaksut
Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet. Voit maksaa:
- Aktian
- Danske Bankin
- Handelsbankenin
- Nordean
- Oma Säästöpankin
- Osuuspankin
- POP-pankin
- Säästöpankin
- S-pankin
- Ålandsbankenin maksupainikkeilla
Luottokorttimaksut
Voit maksaa verkkokaupassa seuraavilla korteilla:
- Visa-, Visa Debit-, Visa Electron
- MasterCard-, Debit MasterCard
- American Express
Mobiilimaksutavat
Mobiilimaksutavat:
- MobilePay – käyttöehdot
- Siirto
- Pivo
- Apple Pay
Palauttaminen
Katso tarkemma palautusehdot täältä.
Takuu
Katso tarkemmat takuuehdot täältä.
Erimielisyyksien ratkaiseminen
Osapuolet pyrkivät neuvottelemaan erimielisyyksistä, mutta mikäli osapuolten välillä ei synny sopua, on kuluttaja-asiakkaalla oikeus saattaa tästä sopimuksesta syntyvät erimielisyydet kuluttajaneuvonnan tietoon tai riita-asian kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi. Kuluttajalla on lisäksi mahdollisuus käyttää Euroopan komission ylläpitämää verkkovälitteistä riidanratkaisufoorumia. Nämä menettelyt ovat kirjallisia.
Asiamieskuluja ei korvata, koska kuluttajaneuvonta ja kuluttajariitalautakunta tarjoaa veloituksetta apua erimielisyyksien ratkaisemiseen.
Asiakas voi nostaa sopimuksen velkasuhteesta aiheutuvia riitaisuuksia koskevan kanteen AudioVisionia vastaan joko Helsingin käräjäoikeudessa tai vakituisen asuinpaikkansa käräjäoikeudessa.